[MataroSensefils] Connexió a 100mb/s

Jose Legido jose a legido.com
dll des 1 13:26:40 CET 2008

Hola!
Precisament ahir ho vam parlar.
Les mikrotik poden ajuntar les potències de varies antenes.
Es a dir, si es vol fer un enllaç "fort" es poden dedicar dos minipcis
i dues antenes a aquest enllaç.

El taller va ser una primera pressa de contacte amb aquests trastos,
perquè hi havia un que al reiniciar-se perdia tota la configuració i
els altres no vam saber molt bé com fer proves si el ping està capat o
veure molt bé si estan enllaçats.

Poc a poc!