[MataroSensefils] problemas conexió

Pepe Navarro chakal1984 a yahoo.es
dis ago 30 16:55:53 CEST 2008

moltes grácias company, a on es celebra la assamblea? i a quin hora es? grácias

----- Mensaje original ----
De: Daniel López Prat <ormuth a gmail.com>
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils <llista a matarosensefils.net>
Enviado: sábado, 30 de agosto, 2008 16:44:33
Asunto: Re: [MataroSensefils] problemas conexió

Hola Pepe,

Benvingut!

La configuració IP d'Isern i Xarxa troncal, te les hauria de passar
algú altre perque jo no la tinc.

De totes maneres, molt probablement, això canviarà en breu perque
estem en procés d'integrar matarosensefils a la estructura de
guifi.net i tota la info estarà a la pàgina de guifi (
http://www.guifi.net/mataro ).

Si vols, vine dimarts a l'assamblea i t'explicarem com està tot en
aquest moment.

Salut!

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es