[MataroSensefils] problemas conexió

Pepe Navarro chakal1984 a yahoo.es
dis ago 30 16:35:53 CEST 2008

Hola companys, soc nou en Mataró sense fils, encarara no se com va, algú em pot pasar si us plau que e de posar per conectarme a Mataró Sense Fils Isern o a la XarxaTroncal? la ip, dns i las dades necesaries, esque encara no puc conectarme, gracias

----- Mensaje original ----
De: Daniel López Prat <ormuth a gmail.com>
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils <llista a matarosensefils.net>
Enviado: sábado, 30 de agosto, 2008 16:21:26
Asunto: Re: [MataroSensefils] Hosting - Assemblea Mataró Sensefils

Ei,

> Algú pot fer algo a la nostra web? O hem d'esperar al canvi de mes?

Jo ja ho vaig comentar fa uns dies: podriem posar la web a un hosting
una mica més potent i, ja de pas, instalar un drupal o algo. Jo m'en
podria encarregar, pero no de qui és matarosensefils.net.

De totes maneres, aquest cop, si hem d'esperar al canvi de mes, tampoc
serà greu :P

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es