[MataroSensefils] Node Molins

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dic ago 27 11:33:20 CEST 2008

Bones,

    Si voleu més mans jo també m'apunto aquesta tarda, que fa molt temps
que aquest tipus de coses no passaven... Cal portar alguna cosa? eines?
material d'escalada? ;->  potser podria aconseguir uns walkies, per si
hem de parlar entre els del terrat i els de l'ordinador.
    On quedem?

       Ermoi.

P.D.) Per cert, només com a idea i sense cap compromis de que al final
es pugui fer, podria parlar amb algú que te accés al campanar de Santa
Maria i es podria plantejar la idea de muntar un node troncal allà dalt.
La cobertura que es donaria a Mataró penso que seria molt bona, ja que
es un dels punts més alts del centre. Què en penseu? valdria la pena
provar-ho? El que si que caldria es primer tenir clar què hi volem fer i
quin paper jugaria en la xarxa troncal actual (vamos, una mica de
projecte o alguna cosa), per poder explicar-li a la gent de Santa Maria.
De totes maneres, puc anar tantejant el tema, si ens interessa, es clar...