[MataroSensefils] Antena de telecomunicacions al parc forestal

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic ago 27 09:15:40 CEST 2008

Si Jordi, però el tema és que és un punt allunyat del casc urbà.

Serà ideal per la futura interconnexió amb d'altres poblacions però de cara
a fer xarxa dins de Mataró ja hi ha prous punts estratègics dins de Mataró.

Vaja a menys jo ho veig així.

Però moltes gràcies per dir la teva mestre. No et tallis Jordi ;-)