[MataroSensefils] Varies coses.

Jose Legido jose a legido.com
dic ago 27 00:38:33 CEST 2008

Hola!
1. Wiki
Per evitar que ens fiquin resultats de bàsquet al wiki (no entenc com ho fan
ni perquè) he ficat de contrasenya matarosensefils per editar el wiki.

2. Antena parc forestal
En Jordi Aliberes va dir:
"El tema antenes és competència de Medi Ambient (Quitèria Guirao), però
aquesta en concret deu estar controlada per presidència (q és d'on depèn
comunicació), és a dir Carlos Fernàndez i l'alcalde Baron."

La responsable d'antenes i llicències no es medi ambient, es innovació, es
va canviar al nou mandat. Tot i que sigui per comunicació i policia, la
responsable es Innovació. Estic parlant amb ella perquè m'informi.
De totes formes totalment d'acord amb el tema de no flipar-nos i consolidar
una miqueta la xarxa. Per això el següent punt

3. Nous nodes
- Demà dimecres per la tarda em quedat per montar un mininode a Molins. No
hi ha visibilitat però deixarem una omni per veure si podem enllaçar des
d'un altre lloc.
- Ahir vam pujar a dos terrats de plaça granollers i hi ha unes vistes
espectaculars Des d'un es veu fins i tot la torre agbar!!!! En breu quedarem
per enllaçar amb isern i deixar una omni. Demà enviaré fotos a la gent de
guifi per veure com ho veuen i si ens podrien ajudar a fer una prova de
enllaç.
- Enllaç "Sant simó" - escorxador: Estic pendent que torni de vacances en
Jordi i ferli una comanda de plaques i minipcis per provar-les.

4. Energies alternatives
Jo m'apunto!!! Quedem el diumenge 7? No em va molt bé però jo em passaria
una estona per fer una primera pressa de contacte i repartir feines.

Salut i sensefils!!!