[MataroSensefils] Antena de telecomunicacions al parc forestal

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim ago 26 14:04:00 CEST 2008

Bones,

> Aquesta antena és de l'Ajuntament, la fa servir pels seus serveis, entre ells la ràdio municipal i la ràdio de la Policia Local.
> tenint en compte el q penja d'aquella antena, no se si l'ajuntament es mostrarà massa receptiu a col·locar un node de sensefils.
> Més informació: El tema antenes és competència de Medi Ambient (Quitèria Guirao), però aquesta en concret deu estar controlada per presidència (q és d'on depèn comunicació), és a dir Carlos Fernàndez i l'alcalde Baron.

Jo crec que si volem tenir alguna possibilitat de que ens deixin fer
servir aquesta antena cal que primer tinguem molt clar què hi volem
posar, com i qui en serà el responsable i, sobretot, penso que pot ser
molt important a l'hora d'anar a demanar-ho lo de fer servir el
paraigues de la fundació guifi.net i dir que es pretén formar part
d'aquesta xarxa.
    Però la veritat es que ens estem flipant una mica, perquè primer
hauriem de tenir una troncal operativa, nodes funcionant, etc... si no,
no te massa sentit muntar res, no?
    Vinga, que vagi be.

       Ermoi.