[MataroSensefils] Antena de telecomunicacions al parc forestal

Jose Legido jose a legido.com
dij ago 21 08:20:54 CEST 2008

Bon dia!
Doncs jo precissament l'altre dia vaig pujar fins aqui amb bici i portava el
GPS.
El punt es aquest:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=es&geocode=&q=mataro&ie=UTF8&ll=41.565195,2.431744&spn=0.002697,0.004807&t=h&z=18

L'antena es impressionant, vaig pensar el mateix, però, a qui se li demana
permís per ficar quelcom?

Salut!