[MataroSensefils] [Semi-OT] Generador eòlic home made

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dim ago 19 10:22:45 CEST 2008

Ei!

Jo, la veritat, és que la cosa del "blackanddecker" i els martells no
la tinc massa controlada; pero si algú te ganes de muntar el
generador, jo m'hi apunto.... encara que sigui per carregar eines! :P