[MataroSensefils] [Semi-OT] Generador eòlic home made

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll ago 18 17:56:21 CEST 2008

Salutacions a tots,

sóc del node d'Isern i estic a aquesta llista des de que fa uns dies
vaig assabentar-me que està activa.

L'enllaç del molinet és impressionant. Em proposo voluntari per a fer
l'artefacte. A més a més puc disposar d'un taller en el que tindrem
totes les eines i aparells necessaris.

L'he estat mirant per sobre i he vist a que com a mínim les pales de
l'hèlix podrien millorar-se per a que siguin igual o més eficients amb
un tamany menor.

Més voluntaris?

Albert