[MataroSensefils] Dubte: Torre de telecomunicacions

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
dic ago 13 19:13:02 CEST 2008

Platja d'Aro no té visió a aquesta torre:

http://upgrade.guifi.net/d63/node/4855/view/distancesmap?lat2=41.578306&lon2=2.432498

pel mapa el què veig és que segurament la que vaig poder veure prop de la
zona de Palafolls o encara més al nord.

Ho haurem d'anar esbrinant perquè, a més, necessitaríem com a mínim un
salt intermig per arribar fins amb una bona troncal.

Lluís

Lluís