[MataroSensefils] Connexió a matarosensefils_Cuba

Àlber Filbà alberfilba a gmail.com
dll ago 11 23:31:27 CEST 2008

Hola, em dic Àlber i visc a la Ronda Alfons XII, des d'on puc veure la xarxa
de matarosensefils_cuba. He provat amb la següent configuració, "inspirat"
pel que he trobat per internet (ben poca cosa), però no em funciona:
IP: 10.35.168.129 a 10.35.168.159
Màscara: 255.255.255.224
Gateway: 10.35.168.37 (la IP del router de Cuba)

Em podrieu donar un cop de ma?

Moltes gràcies.

Salut!