[MataroSensefils] Model de Lynksis com a client

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dic set 5 17:47:38 CEST 2007

El dl, 03-09-2007 a las 13:16 +0200, Jose Legido escribió:
> Bon dia.
> Volia preguntar quin model de linksys i que firmware em recomaneu per
> ficar-ho com a client.
> Suposo que el WRT54G ja ha quedat molt antic....
> Gràcies!

Jo segueixo preferint el nostre Linksys, ja sigui amb les versions
posteriors de Wrt54GL o similar.

Com a firmware pots provar amb el DD-WRT que és molt sencill de
configurar i té el mode client entre moltes altres coses.

Cuidat!