[MataroSensefils] matarosensefils_escorxador

Enric enric a musaik.net
dij oct 4 00:09:11 CEST 2007

En/na Jose Legido ha escrit:

>Bona tarda!
>
>Ja he conseguit activar matarosensefils_escorxador.
>El router estava una miqueta tonto i li vaig fer un bon reset i ja conecta bé!

Salut,

he aconseguit enllaçar-me des d'un linksys que tinc per aquí amb
matarosensefils_escorxador.
El que no he pogut és fer pings al node troncal que està enllaçat amb
xarxatroncal.
En principi la ip que tens posada és 10.35.168.48.
Doncs no hem contesta.
Sapigueu que en aquests moments tenim les zones de Cuba i Isern
enllaçades. Més la de l'escorxador la cosa torna a tenir bona cara.
Com està l'Havana?