[MataroSensefils] Enllaç Havana-Isern

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dij maig 3 10:50:52 CEST 2007

El dc, 02-05-2007 a las 21:52 +0200, Enric escribió:
> Salut,
>
> ser que els de l'Havana esteu remenant els linkSys.
> Aprofito per dir-vos que des d'Isern em connecto a l'Havan.
> Hi ha un node troncal dedicat a això:
> Té IP 10.35.168.47 amb la contrasenya de sempre i està com a client d'un
> node de l'Havana que té IP 10.35.168.44 i ESSID xarxatroncal1.
> Hi puc fer pings a 10.35.168.44 i a 10.35.168.225 que és l'altre IP, i
> hi puc accedir per telnet i per web, però des d'aquest no s'enllaça a
> cap de la zona de l'Havana, ni per sensefils ni per fils.
> M'explico?

Perfectament. Una cosa per mirar quan anem a canviar el node de
l'Havana.

> Aprofito i pregunto com està el tema a l'Havana?

El tinc jo.

> I també pregunto com està el tema Freifunk?

Aprofitaré i ja que canviarem el node de l'Havana li posaré Freifunk.

Per cert, el node de Cuba està operatiu? o dic per això:

http://www.matarowireless.net/article.php?story=20070424114737270

Pel que fa a la reunió/taller que teniem pendent he estat força atabalat
i no he trobat temps de convocar la reunió.
Us aniria bé el dissabte 12 de maig?

Vinga nois!