[MataroSensefils] (sense assumpte)

Enric enric a musaik.net
dic mar 21 19:45:03 CET 2007

En/na aurelig7 ha escrit:

>Hola:
>

> Tinc una parella d'amics grans que viuen al Carrer de la Geganta,
>davant el Parc Central. Tenen molt bona cobertura d'un dels vostres
>nodes de Backbone. Que us sembla si hi instal•léssim un AP per donar
>accés a la zona, i així tb podrien accedir-hi ells.
>
>Aureli

Salut Aureli,

endanvant.
Però a quin et refereixes?
Quin és el nom de la xarxa que reps?
Estaria bé reactivar alguna coseta.
Algú té ganes de repensar-ho tot plegat?

Bé, aprofito per fer una pregunta.
Al node d'Isern tenim un problemilla.
Sembla que hi ha un parell de la desena que som que de cop i volta
sembla que no els hi acaba d'anar bé.
He canviat el canal en que emetem, del 11 al 6, i ara els hi va de puta
mare comparat amb abans, però a mi em funciona bastant malament.
El que és curiós és que si poso
wl scan; wl scanresults veu això

SSID: "matarosensefils_Isern"
Mode: Managed   RSSI: -60 dBm   noise: -86 dBm  Channel: 6
BSSID: 00:0C:41:3A:66:D3        Capability: ESS
Supported Rates: [ 1(b) 2(b) 5.5(b) 6 9 11(b) 12 18 24 36 48 54 ]

Però no hi ha manera que s'enllaci.

Sabeu que pot estar passant, o el LinkSys comença a fer el tonto després
de 3 anys de funcionar?