[MataroSensefils] (sense assumpte) AP ParcCentral

aurelig7 aureli.gomez a gmail.com
dim mar 27 10:36:21 CEST 2007

"En/na aurelig7 ha escrit:

>Hola:
>

> Tinc una parella d'amics grans que viuen al Carrer de la Geganta,
>davant el Parc Central. Tenen molt bona cobertura d'un dels vostres
>nodes de Backbone. Que us sembla si hi instal?léssim un AP per donar
>accés a la zona, i així tb podrien accedir-hi ells.
>
>Aureli

Salut Aureli,

endanvant.
Però a quin et refereixes?"
SSID: xarxatroncarl [00-0c-41-3a-57-52]
CH: 6
Signal: 34%

"Quin és el nom de la xarxa que reps?
Estaria bé reactivar alguna coseta.
Algú té ganes de repensar-ho tot plegat?"

Be aquest es l'equip que dona senyal, jo tinc algun SMC disponible per
posar a disposició de la comunitat. Podríem fer una pensada i
habilitar un nou AP al Camí de la Geganta. Que vos sembla?
A mi el millor dia per quedar son els dissabtes o alguna tarde entre
setmana, com ho veieu?