[MataroSensefils] matarosensefils_Europa

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic jun 6 09:33:03 CEST 2007

2007/6/5, Enric <enric a musaik.net>:

> En/na Juan Ruiz ha escrit:

Que et vagi molt bé per Arenys!

>Si alguien está interesado en montar algo por la zona, que me avise y le

Aureli? ho sents? Hi ha un router disponible per a tú! :)
No és via europa, però des de parc central es pot cobrir una bona zona...
Jo fins al mes que vé no tinc ni 5 minuts disponibles, però a partir del 4
de juliol espero alliberar-me de tot el que porto a sobre.
Què us sembla fer una trobada per veure'ns les cares?
Jo proposo fer una cerveseta sensefils a la Sal.

Salut!

Esteve