[Kernel Panic] [MataroSensefils] radioenllaç

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dic jun 6 08:41:31 CEST 2007

el radioenllaç al què em refereixo no és wifi... es tracta de fer l'emisió
per radio (al igual que una AM/FM) i rebre-la com si es tractés d'una altra
emisora més.

Blackhold

El 06/06/07, "Luis C. Busquets Pérez" <luis.busquets a ilidium.com> ha escrit: