[MataroSensefils] Fwd: Resum de Llista, Vol 9, Publicació 6

aurelig7 aureli.gomez a gmail.com
dim jul 17 16:06:07 CEST 2007

Bé, a banda d'aquest interessant debat.
     Proposaria una trobada per avançar en el canvi de la xarxa wi-fi etc.
Al cap i a la fi aquest enrenou no ens hauria de treure d'invertir en la
millora de la xarxa, no?

---------- Forwarded message ----------
From: aurelig7 <aureli.gomez a gmail.com>
Date: 17-jul-2007 15:49
Subject: Re: [MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 9, Publicació 6
To: Moisès Burset Albareda <mburset a imim.es>

Doncs aixo, ens veiem. Jo tb crec com tu que la millor manera de no quedar
ofagats es integrant-nos en el projecte.

D'altra banda podriem continuar amb el canvi de la xarxa, fer una quedada i
avançar una mica, no?

--
http://www.google.com/search?hl=es&q=Concepto4+marketing+solutions&btnI=B%C3%BAsqueda&lr=

--