Re: [MataroSensefils] Taller de Portàtils

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dll gen 29 01:28:47 CET 2007

jo crec que vindré :) ja he desmuntat algun portàtil i no crec que trigui
gaire en desmuntar-ne algun qualsevol altre dia. Espero poguer donar algun
cop de mà amb els meus discrets coneixaments de hardware.

aprofito per dir que hi aniré amb cotxe, així que si algú més hi vol anar
des de barcelona, sortiré allà a les 18:30-45 de casa meva.

(gràcies per endarrerir l'hora de l'inici del taller :)

Blackhold

El 28/01/07, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: