[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 3, Publicació 8

Khalid Dahbi sitehalid a gmail.com
div gen 19 19:30:10 CET 2007

Ho entenc.
Després de llegirme el manual de contrucció de l'antena, que està molt bé...
He decidit no fer-ne cap antena, a part de que sóc dolent amb les
manualitats xD, m'han passat una web d'una botiga on venen productes
wireless a molt bon preu, entre aquests, les antenes. La veritat es que els
preus de les anetnes han baixat molt.
Suposu que ja la sabreu la web, per si de cas: http://www.wifisafe.com/
Però estaria bé fer alguna activitat, per tornar al fil.
Fins ara!

2007/1/19, llista-request a matarosensefils.net <