[MataroSensefils] Wardriving a Sant Antoni

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
div gen 12 19:39:42 CET 2007

El dv, 12-01-2007 a las 14:05 +0100, Jose Legido escribió:
> Bon any a tothom!
> Comentarem alguna cosa perquè això no estigui tan parat,no?
>
> Demà es fa un Wardriving a Sant Antoni. Algú s'apunta?

Jo volia participar també aquest any, però vaig massa embolicat i al
final no he pogut :-(

> I aprofito per fer una pregunta.
> Quin model i versió de linksys permet ficar una antena com client i
> l'altre com punt d'accés?

Que jo sàpiga el que demanes requereix dos ràdios independents, ja sigui
en el mateix aparell (tipus mesh).

No se si hi ha algun model de Linksys que ho fagi, encara que no seria
rar ja que la majoria de fabricants van cap aquí.

Pots aquell model que varen dir fa temps que era de 5,4 Ghz i de 2,4 Ghz
es pot posar només amb 2,4 Ghz.

No ho se Alex.

Ah, aprofito per saludar a tots els llistaires!!!

Jordi

PS. m'estic mirant el freifunk per tal de fer una proposta a la llista.
Si algú més s'anima ja sap :-)