[MataroSensefils] VeuIP amb *

Joan Pons joan a dracnet.com
dim feb 6 09:39:18 CET 2007

Hola a tothom,
Estic cercant targes compatibles X100P (amb 1 port FXO) per muntar un
asterisk.
Ja fa un anyet vaig comprar un parell d'aquestes targes a l'ebay, però amb
les noves versions de trixbox 2.0 no acaben de funcionar massa be (no se si
per la mala qualitat de la tarja o per que amb les noves versions volen
evitar que el sistema funcioni amb targes de baix cost o clons de digium).
Algú ha provat amb èxit alguna tarja que estigui bé de preu ?
Algú s'hi apunta a fer una compra col·lectiva ?
Algú em pot donar bones referències d'alguna d'aquestes targes ?
http://cgi.ebay.com/Authentic-X100P-SE-FXO-PCI-for-Digium-Asterisk-VoIP-PBX_
W0QQitemZ130076049631QQihZ003QQcategoryZ61841QQtcZphotoQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/Real-X100P-FXO-card-oem-for-Digium-asterisk-voip-pbx_W0Q
QitemZ170076803079QQihZ007QQcategoryZ61841QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewI
tem#ebayphotohosting
http://cgi.ebay.com/Professional-OEM-X100P-FXO-PCI-Digium-Asterisk-IP-PBX_W0
QQitemZ160081205835QQihZ006QQcategoryZ61841QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZView
Item

SAX!!!

---

Joan Pons