Re: [matarosensefils] connexió Cerdanyola

Antoni Aniento Recasens a_aniento a hotmail.com
div maig 12 14:47:57 CEST 2006

Apreciat Enric,

primer de tot gràcies per la resposta.
Ja m'agradaria que es reactivés la zona de Cerdanyola, però no se massa com fer-ho.
L'altra dia ja em vaig apuntar també a la llista de Cerdanyola, però crec que no hi ha pràcticament ningú.
Revisant al pipermail (http://www.matarosensefils.net/pipermail/cerdanyola_matarosensefils.net) d'aquesta llista,
sembla que només hi siguis tu (durruti a rusc.net) i en Fran (franauroraa a gmail.com).

Al final em vaig canviar la targeta wireless pcmcia per un dispositiu usb, ja us diré que tal em va.

Fins ara...

    Toni
  ----- Original Message -----
  From: Enric
  To: Llista de coordinació de la xarxa Mataró sensefils
  Sent: Tuesday, May 09, 2006 8:57 PM
  Subject: Re: [matarosensefils] connexió Cerdanyola

  En/na Jordi Clopés ha escrit:
Hola Antoni,

Per Cerdanyola no hi ha un grup actiu tot i que s'ha provat d'engegar
des del Biada i fa uns anys des de l'associació de veins.

Caldria engegar aquesta zona, no se si hi havia ja alguna llista de
correu creada. Algú ho sap?
  Hi ha una llista de correu amb algunes persones apuntades.

  Antoni,

  pots enviar un correu a cerdanyola-request a matarosensefils.net
  amb l'assumpte del correu: SUBSCRIBE
  i així t'apuntaràs.
  Jo vaig enviar un correu fa temps i no hi hagut contesta a part d'en Fran que ja està a Isern.
  Prova de reactivar la zona ...