[matarosensefils] connexió Cerdanyola

Antoni Aniento a_aniento a hotmail.com
dim maig 9 14:13:56 CEST 2006

Benvolguts amics de MataroSenseFils,

a través de la llista de linux de softcatala em vaig assabentar de la vostra web i m'acabo de donar d'alta a la llista.
La veritat és que trobo que és un projecte tant interessant com el de linux.
Voldria conectar-me a internet des de casa, situada al Carrer Major del Barri de Cerdanyola de Mataró.
He revisat una mica tota la web i he vist que hi ha el PA del Biada (matarosensefils_Biada 10.35.168.161).
Malauradament no l'he aconseguit veure, ni tampoc la de la via Europa.
Les proves les he fet amb una target pcmcia de conceptronic connectada al portatil i les úniques xarxes que veia imagino que son de veins.
No sé si val la pena plantejar-me comprar alguna antena per tenir millor recepció. N'he trobat dues de molt econòmiques a través d'internet:
DWL-R60AT d'uns 18 euros i RE05U-RSP d'uns 21 euros. Ambdues amb un abast d'uns 500 metres, la primera direccional i la segona omnidireccional.
No sé quin abast poden tenir les antenes fetes casolanes, en tot cas no m'ha donat temps de revisar-ho.
Bé, us agrairia qualsevol suggeriment que em pogueu donar.

Gràcies per tot! Atentament,

    Toni Aniento