[matarosensefils] He perdut conexió

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll mar 20 15:40:13 CET 2006

L'accés a la xarxa és lliure i a més gratuït.

L'accés a determinats recursos, com en aquest cas l'accés a internet, ho
decideix la gent de cada zona.

Vaja, ja farà uns quants anyets que funciona així ;-)

Juan, a veure si ens veiem que estàs perdut!! :-P

Jordi

El dl 20 de 03 del 2006 a les 15:32 +0100, en/na Juan Ruiz va escriure:
> =-O
> No es esto una red libre? me parece que ya hemos perdido una más ;-)

> Juan Ruiz
> e-mail: jruiz a avl.es
> Tel. 93 755 48 41
>
> AVL IBERICA S.A.
> Avda. Maresme 449, Entr.
> 08301 – Mataró (Barcelona) Spain
> Tel.: 93 755 48 48
> Fax:  93 790 77 17

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net