[matarosensefils] He perdut conexió

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dll mar 20 11:34:20 CET 2006

Hola,

Primer, per formalitat i per quedar una mica be t'hauries de presentar
als usuaris del palau que comparteixen connexió amb tu. És a dir, si no
estic molt equivocat, no t'hem vist a cap reunió ni t'has presentat a la
llista dels usuaris d'aquella xarxa que és palau a matarosensefils.net.

Presenta't primer allà, i transmet el dubte allà. T'explicaran (o
explicarem) els detalls de funcionament concret del barri del palau.

Fins aviat,

R.