[matarosensefils] Hosting dedicat per muntar un asterisk

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll mar 13 14:02:43 CET 2006

Hola llista!

Algú coneix i/o té bones referències d'un hosting dedicat on pugui
instal.lar Debian i que em permetin instal.lar un asterisk, servidors de
VPN i/o serveis que no siguin estrictament web i correu?

Les màquines virtuals no m'acaben d'anar bé, hauria de ser un hosting
dedicat.

M'han dit que els d'USA són dels més barats i que tens molt d'ample de
banda i amb bones tasses de transferència mensual.

Gràcies per endavant!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net