[matarosensefils] Routers a 5€ ?!?!

Joan Pons joan a dracnet.com
dic jun 28 13:59:26 CEST 2006

Què en penseu d'això ?
http://es.fon.com/shop-eu/product_info.php?products_id=28

Salut!

-----Mensaje original-----
De: salutamorixarxa-bounces a matarosensefils.net [mailto:salutamorixarxa-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Ramon Roca
Enviado el: miércoles, 28 de junio de 2006 13:17
Para: salutamorixarxa a matarosensefils.net
Asunto: Re: [sax] Xerrada d' iniciacio a les xarxes llirures i BadalonaWireless; )

Ostres... si que és just si...
Aqui a Osona em penso que estem "en quadre" els iaius amb tota la moguda que tenim, sobretot pel lluçanès, entre reunions i activant nous trams, i el jovent crec que està disfrutant el Guadec... Jo per exemple ja tinc tots els caps de setmana previstos per anar muntant coses...

A veure però si surt algú que us acompanyi, també hi ha els de Mataró...
Es bo que quan es fan aquestes coses ens donguem suport entre nosaltres!

Jo mentretant el que faig és posar-ho al calendari de la web per també fer-ne difusió.

SAX!