[matarosensefils] autentificació en xarxes wireless

Fede fede a matarowireless.net
dic jun 14 15:08:03 CEST 2006

Tal i com t'ha dit en Oscar, el que necessites és implementar un portal
captiu. Si ve amb dd-WRT et serà molt fàcil, si no disposes d'un Punt
d'Accés amb aquest firmware instal·lat, pots revisar un document que va
fer en Jordi on precisament explica com implementar un Chillispot amb
Free-Radius en el mateix LinkSys (o qualsevol punt d'accés amb OpenWRT).
En aquí tens la informació:
http://www.matarowireless.net/article.php?story=20050205142238272

Si no ho vols implementar en el mateix Punt d'Accés pots extrapolar la
informació per una Debian o qualsevol altre distribució de GNU/Linux.

Espero que et serveixi,

FEDE

El dc 14 de 06 del 2006 a les 12:57 +0200, en/na Black hold va escriure: