Re: [matarosensefils] autentificació en xarxes wireless

joanpere joanpere joanpere13 a yahoo.es
dic jun 14 13:00:56 CEST 2006

ok.

Black hold <blackholdmailer a gmail.com> escribió:  No, però em refereixo a la pàgina d'autentificació aquella, a més tinc interés en saber com funciona...

  El 14/06/06, J P G - Hotmail < joanpere13 a hotmail.com> ha escrit:      Hola Blackhold,

  Et suggereixo una manera molt fàcil i segura: configurar el DHCP per MAC address.

  En aquest mode només adquireixen una IP aquells dispositius que estàn a la llista d'admessos.

  Tots els routers ho implementen.

  Salut!

      Joan Pere.
      ----- Original Message -----
  From: Black hold
  To: llista a matarosensefils.net
  Sent: Wednesday, June 14, 2006 8:55 AM
  Subject: [matarosensefils] autentificació en xarxes wireless

bones,
vull muntar una petita xarxa wireless per a ús compartit, el seu abast és el meu bloc, vull controlar un xic l'accés i que aquest sigui lliure, per això no vull fer servir una wireless amb encriptació WEP.

Els d'olotwireless he vist que fan servir una pàgina d'autentificació, que et registres en una pàgina i automàticament et pots registrar.

Muntar una cosa d'aquestes és molt complicada? què necessito?

Merci

Blackhold

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es