[matarosensefils] cerdanyola sensefils

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
div jun 2 15:47:03 CEST 2006

Hola gent!!!

Un amic està pensat d'instal.lar un punt d'accés a casa seva, per crear
un grup sensefils al barri de Cerdanyola. Al mateix edifici ja són
quatre els interessats, però les possibilitats són enormes per tota la
gent de Cerdanyola.

El lloc és un setè pis d'alçada, a la zona de la plaça Isla Cristina amb
carrer roselló. Jo ja m'he enfilat, i val molt la pena. A més estan
disposats a posar un màstil de tres o quatre metres per intentar
conectar amb la xarxa troncal.

Fa temps que a Cerdanyola es buscava un lloc així, no? Aquest mail és
una crida a tots els interessats en conectar-se o participar, que podeu
respondre i així es pot convocar una reunió d'interessats per veure com
es tira endavant tot plegat... Escampeu la veu i doneu senyals de vida!

Vinga doncs,

salut i sensefils!!!!

R.