[cerdanyola] [matarosensefils] Resum de llista, Vol 37, Publicació 3

Antoni Aniento a_aniento a hotmail.com
div jul 7 09:05:46 CEST 2006

Hola a tots,

sóc el Toni del carrer Major del barri de Cerdanyola. Jo també em vaig
interessar pel tema farà questió d'un parell de mesos. Però llavors tot
estava força apagat. A mi també m'agradaria trobar-me amb altra gent i
aprendre una mica. De moment només tinc un receptor wifi usb però si valgués
la pena podria arribar a posar un linksys com l'Enric. A casa per això no hi
ha gaire bona visibilitat ja que només estem a un 2on pis.

Res més de moment. A veure si aconseguim coordinar agendes i podem fer una
primera trobada.
Personalment només em van bé als vespres entre setmana i algun cap de
setmana. Sóc dels que malauradament s'ha de desplaçar a BCN per treballar.

Fins ara... Salut i sensefils...

    Toni Aniento

----- Original Message -----
From: "Raül Chamarro" <raul a enbicicleta.org>
To: "Llista de coordinació de la xarxa Mataró sensefils"
<llista a matarosensefils.net>; <cerdanyola a matarosensefils.net>
Sent: Friday, July 07, 2006 12:26 AM
Subject: Re: [cerdanyola] [matarosensefils] Resum de llista, Vol 37,
Publicació 3

Hola gent,

m'he permes la llibertat d'apuntar a la gent que ultimament ha preguntat
pel sensefils de cerdanyola a la llista, amb la intenció simplement de
coordinar una possible trobada. Si algú no vol estar a la llista, que
m'ho digui i l'esborro...

A veure, fent un resum:

Hi ha uns veins de la plaça isla cristina, que volen posar un node a
casa seva. El lloc és molt bo,  i alt, i a part proposen de posar un bon
mastil per intentar enllaçar amb Isern.

Tenim material, no fa gaire l'Enric oferia el linksys que abans estava a
la plaça gran...

I també hi ha la gent interessada, sembla, i potser algun voluntari
(entre els que m'incloc) per donar un cop de mà...Tot i que mirant el
perfil de futurs usuaris hi ha gent amb força coneixements...

Doncs que falta? Només una empenteta... Proposeu un dia per xerrar i
planificicar la possible instal.lació???

Com ho concretem?

Fins aviat,

R.

(l'envio tb a la llista general per si hi ha algun despistat que encara
no està apuntat...)