[matarosensefils] Resum de llista, Vol 37, Publicació 3

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
div jul 7 00:26:45 CEST 2006

Hola gent,

m'he permes la llibertat d'apuntar a la gent que ultimament ha preguntat
pel sensefils de cerdanyola a la llista, amb la intenció simplement de
coordinar una possible trobada. Si algú no vol estar a la llista, que
m'ho digui i l'esborro...

A veure, fent un resum:

Hi ha uns veins de la plaça isla cristina, que volen posar un node a
casa seva. El lloc és molt bo,  i alt, i a part proposen de posar un bon
mastil per intentar enllaçar amb Isern.

Tenim material, no fa gaire l'Enric oferia el linksys que abans estava a
la plaça gran...

I també hi ha la gent interessada, sembla, i potser algun voluntari
(entre els que m'incloc) per donar un cop de mà...Tot i que mirant el
perfil de futurs usuaris hi ha gent amb força coneixements...

Doncs que falta? Només una empenteta... Proposeu un dia per xerrar i
planificicar la possible instal.lació???

Com ho concretem?

Fins aviat,

R.

(l'envio tb a la llista general per si hi ha algun despistat que encara
no està apuntat...)