[matarosensefils] Projecte Blogmail [Fwd: Servidor NoDreams]

al a blogmail.cc al a blogmail.cc
div gen 13 03:02:04 CET 2006

També en català a http://ca.wiki.blogmail ;)

>El servidor de casa dona accés a la xarxa sensefils però no a internet.

>Els companys de blogmail em demanen que pregunti si algú dels que està

>connectat a la xarxa, vol fer-se càrrec d\'aquesta màquina, seguint

>donant servei a la sensefils i també fent-la accesible desde internet.

Donat que ningú té lloc físic per a possar la màquina i donat que sembla ser que no s\'està utilitzant tampoc a la xarxa de Mataró, ens emportem la màquina per fer-li ús. Si en un futur hi haguès interès en tornar a utilitzar els serveis que estem desenvolupant (actualment multiblogs, correu, llistes, feeds), no dubteu en contactar amb nosaltres (dev_arroba_blogmail.cc).

Jordi, digue\'m si et va bé que hi anem a buscar la màquina dissabte al migdia.

PD: Teniu problemes amb Mailman, he intentat canviar d\'adreça, però no sé si he pogut. Si no he pogut, si us plau, reenvia-ho. Aquest és un dels problemes:

Bug in Mailman version 2.1.5

We\'re sorry, we hit a bug!

Please inform the webmaster for this site of this problem. Printing of traceback and other system information has been explicitly inhibited, but the webmaster can find this information in the Mailman error logs.

Per altra part he vist que teniu els arxius de la llista repartits entre:

http://www.matarosensefils.net/pipermail/llista_matarosensefils.net/

http://lists.rinho.com/pipermail/llista/

encara que a cap lloc s\'enllaça a cap dels arxius:

http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman/options/llista

Mailman sucks! Upgrade to Mailwoman! XD