[matarosensefils] aparells nous

durruti a rusc.net durruti a rusc.net
dim feb 28 21:26:01 CET 2006

Salut,

Totalment d'acord amb tu Raul.
El problema és com ho fem?
Jo em vull mirar la DDWRT, però he tingut molts problemes amb els LinkSys 2.2 i
quin firmware posar-li.
Jo utilitzo la OpenWRT, però per la gent que no li agraden les frikades no és
bo, tot i que se li pot posar un paquet web.
Però abans que mirar-me això, es diu que va tant bé la DDWRT.
Ens l'hauriem de mirar i consensuar per generar material ...