[matarosensefils] Servidor Jabber (xerrameca 2)

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dic abr 19 01:12:02 CEST 2006

Hola,

En/na Enric ha escrit:

> [...]
> telèfon (Jordi, m'envies els fitxers?)
> Té com a domini isern.dyndns.org i he creat un subdomini
> isern.matarosensefils.net.
> M'agradaria que el domini isern.matarosensefils.net apuntés a
> isern.dyndns.org, però només m'ho fa pel port 80. Jo vull que m'ho
> redirigeixi tot.
> Així tindrem el servidor Jabber, tant a dins de la xarxa sensefils,
> com a fora.
> Crec que és culpa del nostre hostatjament de domini, però algú sap a
> on s'ha comprat el domini i si podem accedir al seu DNS per redirigir

El tema dels ports no té res a veure amb les DNS, el que sí sé, en Jordi
t'ho acabarà de confirmar , és que les DNS de matarosensefils.net fan figa.