[matarosensefils] Información sobre el servicio de red inhalambrica

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dij abr 6 21:56:19 CEST 2006

hola,

jo sóc la persona que vaig muntar el node de palau, però ara mateix ja
no visc allà. Tota la instal.lació va quedar funcionant, però sense
gaire ordre ni organizatció dels "veins"... Hi ha una llista de correu a
on hi ha la gent apuntada que és palau a matarosensefils.net, per
apuntar-te has d'enviar un missatge a palau-request a matarosensefils.net
amb l'assumpte subscribe.

Presenta't a la llista i digan's si agafes la senyal de palau desde casa
teva o no.

Ultimament hi ha vàries persones que han demostrat interès pel node,
igual que tu, així que potser es pot revifar amb una propera reunió
d'interessats...

Fins aviat,

R.