[matarosensefils] Información sobre el servicio de red inhalambrica

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll abr 3 12:05:32 CEST 2006

Hola Ana,

Mira't això i pregunta qualsevol cosa que no entenguis :-)

http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/QueHaigDeFer

Benvinguda!

Jordi

El dv 31 de 03 del 2006 a les 18:00 +0200, en/na Ana Carolina Farías
Galleazzi va escriure:
> Hola, soc Ana Farías Galleazzi, soc argentí i viu al barri del Palau ,
> en Mataró.
> Entiendo el catalá, peró per escriur-lo soc una verdader desastre!
> Possu el meu millor esforÇ, per comunicarme amb vosaltres.
> Ting la necesitat de demanarlis informació en concret, acerca de cómo
> em conecto amb la seva xarxa sense fills?
> Els meus coneixementes de ordinadors som basics, peró crec que amb una
> mica de atenció, soc capaz de fer-ho.
> Si us plau, els demano, me informen de los pasos que ting que fer ,
> per poder ser part de la xarxa.
> [...]
 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 481 bytes
Desc: Això és una part	d'un missatge, signada digitalment