[matarosensefils] cd's de ubuntu

Ferriol ferriol a musaik.net
div set 30 20:39:07 CEST 2005

Bones,

El apt-cacher també funciona amb els paquets del ubuntu.
I jo discrepo en que sigui una merda, fa molt més fàcil la transició als
usuaris amb pors o inexperts... I crec que la cosa no sigui traumàtica
és essencial, com diu en Quim Gil (gran mestre) cal fer el canvi amb
alegria.
Potser si que hi ha objeccions filosòfiques a l'ubuntu, i cal dir-les i
jo personalment fai servir debian per la seva integritat i "puresa" però
ubuntu no deixa de ser programari lliure ! Amb el mateix codi !
Jo estic escampant ubuntus a tor i a dret.
Per cert la setmana vinent hi ha una altre alliberament !

Salut i amor !

En/na Manel Martínez de Arcos ha escrit: