[matarosensefils] Intent de resum assemblea del 21 de setembre

raul raul a enbicicleta.org
dij set 29 16:26:42 CEST 2005

Dues cosetes,

encara no tinc confirmada la sala per la reunió tècnica de dilluns, però
tampoc he vist massa moviment. Ningú ha confirmat l'assistència. Hi ha
ganes?

He demanat també la sala per la propera assamblea general del dia 13.

I l'altre és que ens estem plantejant la xerrada informativa de
l'havana. Es canvia de dia (per poder fer millor propaganda a la zona a
la revista de l'AAVV). Enlloc del 6 d'octubre, serà divendres dia 14
d'octubre. I potser enlloc de la xerrada configurem linksys.

Vinga, fins aviat,

R.

En/na Ferriol ha escrit: