[matarosensefils] MataróSensefils --verdi28-> GràciaSensefils

Simó sim6 a 0k.hn.org
dij set 29 12:18:30 CEST 2005

Hola Enric,

A Dijous 29 Setembre 2005 11:48, Enric va escriure:
> a mi m'agradaria venir a fer-vos una visita i explicar-vos el
> tema. Li estic agafant el gustillo a aquest tipus de xerrades
> ... Però tant de parlar, estaria bé de tant en tant, escoltar,
> no? Proposa un dia ...

Diumenge 9 d'octubre. De moment pots escollir l'hora des de les
11 del matí fins les 4 de la tarda.

> Pensa que serà la mateixa xerrada (una mica ampliada) que la
> que vam fer als Jocs Fractals.

Seran uns altres oients:
Als II Jocs Fractals era gent majoritàriament interessada en la
tecnologia que acudien a un esdeveniment tecno-social.
Aquest cop és una mena de Hack In The Streets (Hacklab Al Carrer)
dins d'un esdeveniment molt social com és un mercat d'intercanvi
trimestral amb dinar de l'Olla Mòbil (de reciclatge i gratuït) i
espectacle del Circ Nicaragua.

Fins aviat.
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible