[matarosensefils] From dels missatges

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dic set 28 18:41:59 CEST 2005

Hola,
per saber de qui són els mails, he de mirar el font del missatge. El
Thunderbird sempre em diu "De:Llista a matarosensefils.net".
És normal, us passa el mateix, abans del canvi que heu fet no era així.

En/na Llista de coordinació de la xarxa Mataró sensefils ha escrit: