[matarosensefils] Fem una reunió tècnica?

raul raul a enbicicleta.org
dll set 19 15:55:52 CEST 2005

En/na Jordi Clopés ha escrit:

>Què t'han dit Raul? Quedem dimecres a les Esmandies? A quina hora?

Bones,
doncs la comunicació amb la gent de les esmandies es fa via telèfon i no
ens hem trobat encara ... Avuí ho tornaré a provar i us dic el que...

R.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista