[matarosensefils] Alliberant bits

Ferriol ferriol a musaik.net
div set 16 14:14:52 CEST 2005

Bones,

Hi ha uns quants de nosaltres que m'han preguntat pel linux, fins i tot
n'hi ha que n'estan farts del güindous, o bé ja el tenen però
necessiten més informació. Així que hem quedat per fer un alliberament
de bits, cadascú portarà el seu ordinador i li posarem un linux.
De moment som 5 hi hem quedat a ca meva el dilluns 19 de setembre a ca
meva a 2/4 de 7.
Si us hi voleu afegir i sou convidades, no cal que porteu el vostre
ordinador si només voleu tafanejar, preguntar, flipar, veure casa meva...

Si heu de venir si-us-plau envieu-me un correu perquè si som masses
haurem de buscar un espai alternatiu... que el trobarem.

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista