[matarosensefils] Mudança de màquina (era: Wiki...)

Ál alfinal a sindominio.net
dij set 8 11:56:44 CEST 2005

Ál escribió:
> Ja funciona el wiki. Gràcies per tot, Simó.
> Ara actualitzo les dades (el que no funciona ara es la màquina a on està
> blogmail :( , però estem intentant arreglar-ho)

No podem arreglar-ho a distància. Potser la màquina té alguna errada a
l'arranc. És a casa de Jordi i ell treballa tot el dia fins tard i no té
temps de mirar-ho. Jo visc a Vilanova i la Geltrú i Mataró em queda
bastant lluny, a més la idea és poder donar un servei continuat a Mataró.

Algú de Mataró pot anar a casa de Jordi, endur-se la màquina i
conectar-la a casa seva dins de la xarxa de Mataró i accesible per
Internet per als que estem lluny?

Gràcies i disculpeu les molèsties (ja és mala sort que falli ara!).

Salut, amor i xarxa!

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es