[matarosensefils] Troncal havana

Ferriol ferriol a musaik.net
dim set 6 00:21:54 CEST 2005

Hola !

Avui he parlat amb en Manel de l'Havana, aquest divendres tenen reunió.
Estant rumiant de posar una altre node a l'havana, al carrer sant ramon
crec...
Per no haver de posar més aparells a la torre maresme voldrien compartir
un node da la xarxa troncal de Mataró Sensefils per la zona.
Em demanava que hi assistís per poder escoltar la proposta.
Jo amb una mica de sort no hi seré, hi ha algú que hi vulgui anar ?
De fet ara que hi penso l'Esteve suposo que hi serà i ell ja ve a la
reunions generals...

Bé, queda dit...

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista