[matarosensefils] Re: dubte

Mataró Sensefils contacte a matarosensefils.net
dll set 5 15:14:46 CEST 2005

Hola Belén,

L'accés a internet no es un servei que ofereixi la xarxa però hi ha
usuaris que utilitzen la xarxa per compartir la seva connexió a internet
i les corresponents despeses.

La xarxa és un mitjà lliure on tothom està convidat a participar-hi i
fer-se seu.

Els usuaris de la xarxa estan dividits en zones i es coordinen per
llistes de correu segons la zona d'on siguin.

Pots subscriure't a la llista de la teva zona aquí:

http://wiki.matarowireless.net

a l'apartat "Llistes de Correu"; també hi ha una llista general que
serveix per coordinar globalment la xarxa i per parlar de qüestions
generals.

Per qualsevol pregunta pots fer-ho directament a la llista.

El dl 05 de 09 del 2005 a les 14:17 +0200, en/na Belén Aguilera va
escriure:

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista