[matarosensefils] CARREGAR ALCHEMY A VERSIONS DE LINKSYS SUPERIORS A v2.1

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
div oct 28 12:17:28 CEST 2005

Hola,
La versió del firmware que dius és per a la V 3 del Linksys.
A la V2 li correspon Firmware 2.00.8 a 2.04.4.
A la V2.2 li correspon Firmware 3.01.3.

Mireu el fitxer wrt54g_ver.txt del zip dels firmwares originals.

En/na Hector Muñoz ha escrit: